poniedziałek, 10 września 2012

Koniec...

Tą notkę miała pisać Aisa, ale nie udało jej się z przyczyn losowych, dlatego też ja muszę Was o tym poinformować.
Zakończyłyśmy pisanie tego bloga. Ale nie martwcie się, zaczynamy pisać dwa, zupełnie nowe, tym razem osobno.
Chciałybyśmy z całego serca podziękować Wszystkim Czytelnikom i Komentującym. Mamy nadzieję, że będziecie zaglądać na nowe opowiadania.
Linki do nich podamy Wam jutro, może w środę...
Pozdrawiamy Wszystkich bardzo serdecznie i mamy nadzieję, że nasze opowiadanie się podobało :)
Kama&Aisa ;**

2 komentarze:

  1. Że co?! Jak to kończycie! W takim momencie. No trudno. Bardzo wam dziękuję za wspaniałe momenty, emocję, które przeżyłam czytając tego bloga. Życzę wam, żeby wasze kolejne blogi były tak udane jak ten. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co by tu napisać w ostatniej notce...hm po pierwsze to dziękuje że pisałyście tego bloga, nie zawieszałyście go i robiłyście to w taki fajny sposób. strasznie się cieszę że zaczniecie nowe blogi. Może to i lepiej że będziecie pisać je osobno. Bo na przykład mi trudno by było pisać jednego bloga we dwójkę, dlatego jestem jeszcze bardziej pełna podziwu dla was. Szkoda że to już koniec i już nie przeczytam żadnego rozdziału o Ali i Sarze. Na pewno będę czytać kolejne wasze blogi bo jestem pewna że to co napiszecie będzie świetne. Więc czekam na linki które dodacie. Macie już pierwszą czytelniczkę nowych blogów. Nie wiem co chciałybyście usłyszeć ode mnie na koniec tego bloga, sama nie wiem co chciałabym usłyszeć w takiej chwili. Mam nadzieje że pisanie sprawia wam tyle radości co mnie mimo iż pochłania niezliczone ilości czasu. Więc jeszcze raz wielkie dzięki za to że postanowiłyście pisać tego bloga i robiłyście to w tak wielkim stylu. Dziękuję również za to że nie marnujecie talentu i będziecie pisać dalej. Powodzenia w pisaniu nowych blogów. Jestem pewna że będą równie dobre jak ten a nawet lepsze <33

    OdpowiedzUsuń